Senin, 28 April 2014

Sadarboties Nonfiction biznesa grāmatām un eBooks tiek ārstēti Curriculum 2013

Sadarboties Nonfiction biznesa grāmatām un eBooks tiek ārstēti Curriculum 2013

Pieņemsim, ka jūs vēlētos sadarboties kopumu nonfiction grāmatu biznesu, kā tieši jūs varat darīt par to? Redzi, es esmu pabeidzis rakstīt vairākus projektus, kas palīdz citi autori asināt, piemēram, lāzera staru uz tēmu. Vispār, es tiešām ieteiktu šo metodi, mēs esam darījuši tikai to, ka visi pa e-pastu. Jums ir jāmīl mūsdienu komunikācijas, es saku. Tātad, kā tieši tiek tiek curriculum 2013 - http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 - var sadarboties eBooks un grāmatas jums jautāt?

Arī, piemēram, rakstnieks nonfiction grāmatu bizness var rakstīt vairākus punktus, kas apraksta metodiku, un kā tas var būt nedaudz atšķiras no stratēģijām, ko izmanto, kas reālā pasaulē, un viņi izskaidrot to man, es uzdot jautājumus, izaicinājums konstatē, un vairāk komentāri, un atpakaļ - visi ar e-pasta kursu. Labi, bet kāpēc es varētu darīt? Arī ne par naudu, bet es ļoti daudz labumu no informācijas par mācību programmas 2013 - http://rppkurikulum2013.com/ - jo parole nākamajā darba projekts var būt arī kaut kur es varētu praktizēt šo jaunas zināšanas.

Tātad, ko vada mani, tad? Arī man ir četri galvenie motīvi;
  1. Tātad, ko es esmu labāks. 
  2. Palīdzot uzņēmējiem gūt panākumus. 
  3. Palīdz autori dod vislabāko informāciju. 
  4. Apstrīdot veco veids, kā darīt lietas, vai kā tagad - tas nav tas, ko tas varētu būt. 


Patiešām, ja ne mēs to izdarītu, ir jāmaksā tā uz priekšu, lai visiem uzņēmējiem visur? Kad uzņēmēji gūtu panākumus, rūpniecība izdodas, attīstību un saglabāt fit un efektīvi, nemaz nerunājot par to sniedz nebeidzamu jaunas darba vietas, kā arī. Tagad, tad, ja jūs izvēlaties, lai palīdzētu pārdot RPP -http://jualrpp2013.com/ - puisis autors elektronisko grāmatu projektu, uzņēmējdarbības biznesa plānu, nozares rokasgrāmatā vai grāmatu, jums ir nepieciešams apsvērt dažas lietas, lai neradītu autortiesības izaicina uz leju ceļa .

Piemēram, kad kicking apkārt jaunas idejas un biznesa koncepcijas, jūs nevēlaties izmantot jebkuru "precīzs vārdiem" vai frāzes, kas laiž pa pastu uz savu elektronisko grāmatu, rakstu, vai par savu blogu, kā to pārdot mācību programma 2013 - http://jualrpp2013 . blogspot.com / - jūs varat izmantot grāmatu, un tas var radīt problēmas ar autortiesībām, bet tie var teikt ne vēlāk parādība, pat ja tā nav, tas vienkārši nav vērts risku.

Tātad, tas nenozīmē, ka jūs nevarat saņemt radoši un repurposing vai pārstrādāt savus vārdus. Piemēram, lielākā daļa no tā, ko es esmu darījis līdz šim ir bijusi nedaudz mainīties, nevis izmantojot paroli un vārdus par citām tēmām vai apakštēmas, un es vienkārši teikts: "Kādu dienu es runāju ar paziņām par ...", bet nekādā gadījumā nelietot vārdiem, viņu pašu, ja vien tie ir nepieciešami, lai citēt grāmatu, un es negribētu, lai izmantotu pārdošanas RPP 2013 -http://rppkurikulum2013.blogspot.com/ - jo ne dubultā-up, vai ceļojums dažas co mputer programmatūras parādību no Amazon iekurt, vai izdevējs žurnāla vai tādas.

Ko Mainot tēmu nedaudz out tas neietekmēs to, ko viņi dara, vai nozagt viņu pērkons vai ideju. Jūs redzat, jūs varat iegūt daudz nobraukumu no smart elektroniskās grāmatas sadarbības stratēģiju, pat ja jūs atteikties izmaksāt jebkura veida uz darbu projektu. Daudzi, būsi pārsteigts priekšrocības strādāt šādā veidā. Lūdzu, uzskata, ka tas viss, un domāju, ka tas ir.

Dīva Izglītības

Tidak ada komentar:

Posting Komentar