Senin, 28 April 2014

Suradnja na publicistike poslovne knjige i e-knjige tretira kurikulum 2013

Suradnja na publicistike poslovne knjige i e-knjige tretira kurikulum 2013

Recimo da ste htjeli surađivati ​​na skupu publicistike knjiga poslovanja, kako točno možete učiniti o tome? Vidite, ja sam završio pisanje broj projekata, pomažući drugi autori brusiti poput laserske zrake na temu. Općenito, ja bih zapravo preporučio ovu metodu, mi smo učinili upravo to sve putem e-maila. Morate voljeti modernu komunikaciju, rekao sam. Dakle, kako je točno što je nastavni plan i program 2013 - http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 - mogu surađivati ​​na e-knjige i knjige pitate?

Isto tako, na primjer pisca publicistike knjiga posao može napisati nekoliko odlomaka opisuje metodologiju i kako to može biti malo drugačiji od strategijama koje se koriste u stvarnom svijetu, a oni objasniti ovo za mene, ja postavljati pitanja, izazov utvrdi, a više komentara, natrag i naprijed - sve od e-tečaja. U redu, ali zašto bih to učinio? Isto tako, ne za novac, ali sam jako puno koristi od informacija o nastavnom planu i programu u 2013 - http://rppkurikulum2013.com/ - jer lozinkom pored poslovni projekt može također biti nešto gdje mogu vježbati ovu novih znanja.

Dakle, ono što me tjera onda? Također, imam četiri glavne motive;
  1. Dakle, ono što mi je bolje. 
  2. Pomaganje poduzetnici uspjeti. 
  3. Pomaže autori dati najbolje informacije. 
  4. Problematično stari način obavljanja stvari ili način sada - to nije ono što bi moglo biti. 


Doista, ne treba mi to platiti ga prema naprijed za sve poduzetnike posvuda? Kada se poduzetnici uspjeti, industrija uspije, evoluciju i držati u formi i učinkovit, da ne spominjem da pruža bezbroj novih radnih mjesta, kao dobro. Sada, dakle, ako se odlučite da pomogne prodati RPP - http://jualrpp2013.com/ - kolegu autora u elektronskoj knjizi projekta, poduzetničkog poslovnog plana, industrija priručnik ili knjigu, morate uzeti u obzir nekoliko stvari, tako da ne uzrokuje autorsko izaziva niz cestu .

Na primjer, kada je udaranje oko novih ideja i poslovnih koncepata, nećete želite koristiti bilo "točno riječi" ili fraze koje se svrstavaju u poštom na vlastiti elektroničkih knjiga, članak, ili na svom blogu, kao što se prodaju nastavni plan i program 2013 - http://jualrpp2013 . blogspot.com / - možete koristiti knjigu, a to može izazvati probleme autorskih prava, ili mogu reći najkasnije fenomen, čak i ako nije, to jednostavno nije vrijedno rizika.

Dakle, to ne znači da ne možete biti kreativni i izmjena svrhe ili reciklirati vlastite riječi. Na primjer, većina onoga što sam učinio u prošlosti je bio nešto promijeniti, a ne pomoću zaporke i riječi za druge teme i podteme, a ja sam samo država ", neki dan sam razgovarao s poznanicima o ...", ali nikada se ne koristi Riječi, sami, osim ako su potrebni da citiram knjigu, a ja ne bih želio koristiti prodajnu RPP 2013 - http://rppkurikulum2013.blogspot.com/ - što ne double-up ili putovanje nekoliko ko mputer softvera fenomen iz Amazona zapaliti, ili izdavač magazina, ili kao.

Do mijenja temu malo izvan to neće utjecati na ono što im je činiti, ili ukrasti njihov grmljavinu ili ideju. Vidite, možete dobiti puno prijeđenih kilometara izvan pametne elektroničke knjige strategije suradnje, čak i ako se odricati plaćanje bilo koje vrste u radu projekta. Mnogi, 'bih se iznenadio prednosti raditi na ovaj način. Molimo razmislite o svemu tome i mislim da je.

Diva prosvjete

Tidak ada komentar:

Posting Komentar